Vil du lære at formidle, så folk hører efter?
Forstå, hvorfor du godt kan glemme ordgylle og de smarte de marketingsord, hvis du vil have folk til at relatere til dine budskaber
Budskaber, der trænger ind
Du har noget vigtigt, du gerne vil ud med. Desværre oplever du, at dine budskaber ikke trænger ordentligt igennem - uanset om du afleverer en vigtig rapport, eller stiller dig op på ølkassen, når du taler til medarbejdermødet.
Det kan en dag på Fortællerværkstedet rette op på.
På workshoppen lærer du og dit team teknikker til, hvordan I fortæller de gode historier. De historier, som de andre kan relatere til. Vi lever i en tid, hvor vi bliver bombarderet med digitalt, kommunikativ støj. Skal vi trænge igennem den mur, kræver det særlige redskaber.
Jeg trækker på min mangeårige erfaring på landsdækkende medier til at hjælpe jer med, hvordan vi med vores historier kan række ind i hinanden. Her dropper vi de polerede facader, de fine floskler og alt overflødigt ordgylle - både når det handler om den skriftlige formidling, og når vi skal tale foran andre mennesker. I stedet handler det om at finde frem til kernen af budskabet og formidle, så alle kan forstå det. Det gør vi ved at vise, hvem vi er som mennesker.
Vi lever i en tid, hvor vi bliver bombarderet med digitalt, kommunikativ støj
På mine workshops bruger jeg altid konkrete eksempler og alt, hvad jeg kan hive op fra min journalistiske værktøjskasse. I får desuden chancen for at høre anekdoter om Michael Laudrup, se videoklip med Cecilie Uttrup og lave konkrete øvelser, der spænder lige fra fantasi til dramaturgi.
En workshop kræver mindst fire timer, men gerne en hel dag med mulighed for, at vi kan følge op. Det giver tid til læring, øvelser og feedback, så I er bedre rustede til at implementere værktøjerne i jeres dagligdag.
Det hele bliver naturligvis skræddersyet til jeres behov.
Tøv ikke med at kontakte mig, også hvis I har uddybende spørgsmål eller specifikke ønsker til indholdet.